Artikel websites om je rankings te verbeteren

Artikel Websites

Artikel websites zijn sites die individuen en bedrijven aanbieden om tekst te plaatsen of te publiceren. Ze bieden mensen een platform om hun bedrijf of blog te promoten. U krijgt een groter publiek als u tekst op een dergelijke website plaatst. Consistente tekst zal een goede reputatie creëren, wat zich resulteerd in een loyale aanhang, waardoor uw bedrijf een boost krijgt. De sites verschillen qua relevantie tot bepaalde onderwerpen en hun beoordelingen. Publiceren op een gerenommeerde site zou u daarom meer geloofwaardigheid geven.

Content creatie in marketing

Moderne marketing evolueert voortdurend. In de huidige tijd is content creatiArtikel Websitese uitgegroeid tot het artikel website backbone van marketing. Veel bedrijven investeren meer in het maken van teksten om verkeer te genereren en de inkomsten te verhogen. Artikel websites hebben een centrale rol ingenomen bij het helpen van bedrijven bij het bereiken van hun marketingdoelen. De sites helpen bedrijven informatie te plaatsen die mensen richting hun respectievelijke websites trekt. Hoewel individuen of bedrijven mogelijk hun eigen blogs en websites hebben, bieden artikel sites een groter platform om hun schrijfvaardigheid van hoge kwaliteit onder de aandacht te brengen in een poging de aandacht te vestigen op hun producten en diensten. Om lezers richting uw bedrijf of product te trekken, moet u teksten van hoge kwaliteit publiceren die de aandacht trekt. De artikelen moeten de interesse van de lezer kunnen wekken om hun richting uw blog of website te volgen.

Belangrijkste kenmerken omtrent een site waar artikelen ingediend worden

Drie dingen zijn belangrijk bij publiceren op een artikel site. Let eerst op de zoekwoorden in uw tekst. Correct gebruik omtrent trending zoekwoorden in uw berichten zorgt ervoor dat meer mensen uw tekst bekijken. Dat zou resulteren in meer verkeer naar je website of blog. Elk artikel dat u op een artikel site plaatst, is een kans om uzelf of uw bedrijf op de markt te brengen. Daarom moet u goed letten op uw gebruik omtrent zoekwoorden.

Het tweede onderdeel dat aandacht nodig heeft, is het doel. Tijdens schrijven moet uw artikel een doel hebben. De inhoud moet beknopt en innovatief genoeg zijn om de lezers te boeien. Creativiteit zorgt ervoor dat u een groot aantal volgers genereert waarvan uw bedrijf profiteert.

Ten slotte speelt het uitgeefmedium een grote rol in het publiek dat je krijgt. Hoewel u geweldige inhoud maakt met trending en relevante zoekwoorden, kan de keuze omtrent een publicatiemedium u ervan weerhouden uw potentieel te realiseren. Hoog gewaardeerde publicatiesites bieden u een platform om met een breder publiek in contact te komen dan laag gewaardeerde sites. Dus, om je volgers te vergroten, moet je artikelen publiceren op een hoog gewaardeerde publicatiepagina.

 

Voordelen omtrent het indienen van artikelen

Veel mensen of bedrijven realiseren zich niet de kracht die ligt in indienen van artikelen. De meesten beschouwen het als een informatief platform. Die informatie die op de artikel sites wordt gepubliceerd, is echter de sleutel tot ontsluiting op nieuwe markten voor ondernemers en het genereren tot een nieuwe Bloggeraanhang.

Over het algemeen zijn er twee belangrijke argumenten om artikelinzending te gebruiken om uw online zichtbaarheid te vergroten. Ten eerste verbetert het de ranking van uw online bedrijf in zoekmachines. Het gebruik van backlinks in artikelsites zorgt ervoor dat het verkeer naar uw site stroomt. Ze bouwen ook de authenticiteit voor uw site op en u kunt groeien als autoriteit op uw vakgebied.

Ten tweede stelt het je in staat om jezelf te vestigen als expert op jouw vakgebied. Door consistent hoogwaardige inhoud op een bepaald gebied te publiceren, bouw je een reputatie op en laat je je gelden als autoriteit op dat gebied. Uw reputatie zal dan interesse in uw werk wekken, wat een groter bewustzijn over uw bedrijf creëert. Consistentie helpt u ook om vertrouwen en een langdurige relatie op te bouwen met uw lezers, die potentiële klanten zijn. De kwaliteit omtrent uw inhoud motiveert hen om uw website te bezoeken, waar u ze kunt omzetten in klanten.

De twee belangrijkste argumenten omtrent artikel publicatie op inzendingssites kunnen worden onderverdeeld in verschillende voordelen.

Waarom u artikelen moet publiceren

I. Het indienen van artikelen op dergelijke websites verhoogt de positie voor een blog of bedrijf op verschillende zoekmachines zoals Bing, Yahoo en Google.
II. De sites maken het voor bedrijven en particulieren mogelijk om de online zichtbaarheid tot hun producten of merken te vergroten
III. De sites helpen bedrijven en bloggers om een reputatie op te bouwen en zichzelf te vestigen als experts in een bepaald onderwerp of onderwerp. Dat vergroot de autoriteit voor hun websites of blogs.
IV. De sites stellen bloggers in staat backlinks te gebruiken naar websites met een hoge Domain Rating (DR), waardoor het verkeer naar hun websites toeneemt.
V. De overvloed aan inzendingssites betekent gemakkelijke toegang. Daarom is het geen probleem om een geschikte site voor inhoud te krijgen.
VI. Consistentie bij het plaatsen van inhoud van hoge kwaliteit kan leiden richting een band met lezers. Dat bouwt een reputatie op en verhoogt de verkeersstroom naar zakelijke websites.
VII. Het indienen van artikelen op sites voor inzending kan ertoe leiden dat uw werk viraal gaat, wat de beoordelingen en ranglijsten over uw website aanzienlijk zou verbeteren. Het zou leiden richting meer verkeer naar de website, wat mogelijkheid heeft, hogere conversieratio’s.

Hoewel elke backlink als stem voor uw website fungeert, hebben sommige links een negatieve bijdrage aan de positie van de zoekmachine in uw website. Om een dergelijke impact te voorkomen, moet u onthouden dat u de tag “niet volgen” gebruikt. Dat zorgt ervoor dat zoekmachines deze links negeren bij het rangschikken omtrent uw inhoud. Als SEO-strategie zorgen backlinks ervoor dat lezers u kunnen volgen naar uw website of blog om toegang te krijgen tot meer inhoud. Daaruit krijgen ze interactie met uw producten, wat hen kan overtuigen om uw klanten te worden.

Een gids voor het indienen omtrent artikelen op sites met top artikelen

Om ervoor te zorgen dat u profiteert van artikel sites, moet u rekening houden met verschillende belangrijke factoren. Als u deze factoren negeert, is er de mogelijkheid niet de optimale resultaten behalen met uw artikelinzendingen. Neem de volgende stappen om ervoor te zorgen dat u uw inhoud op de artikel sites maximaliseert.
I. Maak een lijst met websites van hoge kwaliteit en hoge DR.
II. Registreer u op de geselecteerde website en geef belangrijke informatie op, zoals uw e-mail.
III. Geef een categorie op voor uw artikel, zoals sport, onderwijs of huishoudelijke apparaten.
IV. Voeg relevante zoekwoorden en een link naar uw website toe in het beschrijving vak “de auteur”.
V. Schrijf een boeiend artikel met minimale fouten. Vergeet niet om uw artikelen beknopt en nauwkeurig te houden om te voorkomen dat u uw publiek verliest. De meeste mensen geven de voorkeur aan korte artikelen die rechttoe rechtaan zijn.
VI. Neem de door u gekozen zoekwoorden op in uw inhoud. Deze zullen uw ranglijst verhogen terwijl u aantrekkelijk verkeer richting uw website trekt.
VII. Bewerk en proeflees uw artikel altijd voordat u het indient voor publicatie. Dat elimineert fouten die uw ranking negatief zouden beïnvloeden.

Na indienen zal de moderator vanuit de indieningssite uw artikel doornemen om te beoordelen of uw inhoud geschikt is voor de website. Eenmaal goedgekeurd voor publicatie, stuurt de website u een e-mail ter bevestiging omtrent de publicatie.

Artikelsites zoeken

Er zijn menig artikelsites. Enige dat u hoeft te doen om ze te openen, is om online te zoeken. Sommige sites zijn nichesites en behandelen artikelen in één veld of gebied. Anderen zijn echter algemener en accepteren artikelen voor verschillende markten. Ze hebben echter verschillende categorieën waarin u uw artikelen indient. Om uw inhoud effectief te promoten, moet u op zoek gaan naar een site die overeenkomt met uw inhoud. Relevantie is de sleutel voor het opbouwen van een serieuze online aanhang. Het indienen van uw artikelen bij een nichesite betekent dat uw doelgroep zeer specifiek is voor een branche. U moet ook rekening houden met de positie van de site. Een hoog gerangschikte site geeft u meer geloofwaardigheid, wat resulteert in een betere ranking.

Verschillende inzendingssites bieden verschillende rechten aan makers van content. Met sommige kan u content aan blogs toevoegen, terwijl andere u het platform bieden om inhoud op veel webpagina’s, soms duizenden, te plaatsen. Mogelijk kan u op sommige websites verschillende artikelen combineren, terwijl u op andere websites inhoud mag delen met andere uitgevers.

Artikelen schrijven voor publicatie

Voordat u aan een artikel begint te schrijven, moet u altijd het doel van dat artikel vaststellen. Dat is leidend voor de inhoud in het artikel. U kan geen indrukwekkend artikel hebben als het geen doel heeft. Een doel stellen identificeert ook de doelgroep. Uw artikel zal dan proberen de doelgroep te beïnvloeden en tot actie aan te zetten.

Zodra je het doel hebt bepaald en het publiek hebt bepaald, moet je tijdens het schrijven concentreren op de doelgroep. Als u de doelgroep in gedachten houdt terwijl u schrijft, helpt u uw inhoud vorm te geven op een manier die voor hen acceptabel is. Een afwijking daarvan heeft de mogelijkheid dat u uw publiek verliest met uw schrijven. Onthoud dat het artikel bedoeld is om lezers te boeien en niet af te weren. Zorg ervoor dat zowel de taal als de flow geschikt zijn voor uw selecte doelgroep.

Een andere factor waarmee u rekening moet houden, is de toon van uw artikel. Ten eerste moet u een merkstem hebben die uw inhoud en producten kan identificeren. Besteed aandacht aan de toon van uw inhoud, omdat dit van invloed zou zijn op hoe lezers u of uw inhoud waarnemen. Het gebruik van de verkeerde toon in uw artikelen is een potentieel nadeel. Zo zou een Finance-artikel een heel andere toon hebben dan een sportartikel. Zelfs de taal zal enorm verschillen. Het mengen van de twee kan leiden tot verlies van interesse. Het gebruik van de levendige en leuke toon van entertainment- of sportartikelen voor een financieel artikel kan ertoe leiden dat lezers u niet serieus nemen. U zult een verbreking met uw doelgroep veroorzaken omdat u de taal en de toon verkeerd gebruikt.

Niets trekt de aandacht van een lezer meer dan een geweldige titel. Onthoud altijd dat je een creatieve en unieke titel hebt die je de aandacht geeft die je nodig hebt voor je artikel. Je schrijft misschien geweldige inhoud, maar lezers kunnen het doorgeven vanwege een slechte titel. Uw titel hangt ook af van de inhoud en uw doelgroep. Kennis over uw doelgroep leidt u op de titels die hun aandacht het meest zouden trekken. Mode-titels rond zoekwoorden die bij uw publiek waarschijnlijk opwinding veroorzaken. Een paar dingen die u moet onthouden wanneer u met uw titels komt, zijn onder meer:
• Gebruik altijd een actieve stem met sterke en emotionele woorden. Dat zal uw publiek waarschijnlijk ertoe brengen uw inhoud te lezen.
• Geef uw belangrijkste voordeel. Maak het voor de lezer overtuigend om te klikken en verder te gaan met het lezen van het artikel.
• Vermijd het gebruik van krantenkoppen om aandacht te trekken. De inhoud moet overeenkomen met uw kop. Anders verlies je geloofwaardigheid.
• Zorg ervoor dat u ten minste één zoekwoord gebruikt dat uw SEO-ranking beïnvloedt.
• Gebruik zoveel mogelijk cijfers. Het kan in het oog springen om nummers te hebben die als cijfers zijn geschreven in plaats van als spelt. Het wekt bij lezers interesse om meer over de cijfers te weten te komen.
Het juiste gebruik van links in uw artikelen kan uw positie als autoriteit in uw vakgebied versterken. U heeft de mogelijkheid een interne link te gebruiken die verbinding maakt met berichten en pagina’s op uw websites of externe links die linken richting andere websites. Interne links helpen u de SEO-ranking te verbeteren, terwijl externe links die verbinding maken met nuttige en relevante inhoud, u als autoriteit vestigen. Denk er daarom altijd aan om nuttige links in uw artikelen op te nemen.

Ten slotte moet uw artikel uw publiek tot actie aanzetten. Afhankelijk van het doel van uw artikel, moet u mogelijk een call-to-action hebben. Door een opvallende oproep tot actie op te nemen, zorgt u ervoor dat het publiek actie onderneemt om u te helpen uw doel te bereiken.

Wat nu na indiening en goedkeuring van het artikel?
Zodra uw ingediende artikel is goedgekeurd voor publicatie, kunt u met de artikel sites enkele bewerkingen uitvoeren die uw zichtbaarheid zouden vergroten. Enkele van de acties die u kunt ondernemen om de zichtbaarheid van uw inhoud te verbeteren, zijn de volgende:
I. Het indienen van nieuw gemaakte backlinks van artikel sites naar sites voor indienen van zoekmachines
II. Pingen van nieuw gemaakte backlinks om ze te indexeren op verschillende zoekmachines
III. Maak een bladwijzer van de backlinks via verschillende bladwijzersites en sociale media-profielen om de populariteit te vergroten
IV. Genereren vanuit backlinks met hoge autoriteit door het indienen van artikelen op sites met directoryinzendingen met hoge autoriteit
V. Zet geschreven inhoud om in visuele inhoud en verzend deze via sites voor indienen van video’s met als gevolg een grotere impact.

Samenvatting

Digitale marketing evolueert. Naarmate marketingtechnieken evolueren, is het belangrijk dat bedrijven en individuen zich aanpassen aan de nieuwe technieken om een niche voor zichzelf te vormen. Nieuwe marketingmethodologieën bieden bedrijven en individuen de mogelijkheid om hun online zichtbaarheid te verbeteren. Artikelpublicatie is de afgelopen jaren boven gekomen als een belangrijke marketingmethode. Het blijft groeien naarmate meer bedrijven en individuen het gebruiken om hun volgers te laten groeien. Het gebruik omtrent artikel sites is cruciaal voor diegenen die hun rangschikking in zoekmachines willen verhogen.

Websites waar je artikelen kunt indienen bieden bloggers en bedrijven een platform om inhoud te plaatsen en een buzz rond hun producten, merken of inhoud te genereren. Dat helpt bij het opbouwen van een groot aantal volgers dat kan worden omgezet in goede zaken. Als off-page SEO-techniek is het indienen omtrent artikelen efficiënt en effectief. Het is ook niet duur. U hoeft alleen gebruik te maken van de kwaliteit omtrent uw artikel om de nodige aandacht te krijgen die u nodig heeft voor uw website, product of merk.

Er is een overvloed aan websites waaruit u uw voorkeurssite kunt selecteren. De keuze hangt over het algemeen af van uw doel, artikelcategorie en doelgroep. De kwaliteit of rangschikking omtrent de website zal ook een grote invloed hebben op de selectie van de inzend site die moet worden gebruikt. Hooggeplaatste sites hebben doorgaans een groter en betrouwbaarder publiek. Ze zouden daarom meer authenticiteit voor uw bedrijf genereren.

Bij het schrijven van artikelen voor inzending moet u rekening houden met zaken als zoekwoorden, backlinks en koppen, die uw positie in de zoekmachine verbeteren. Je moet ook een stijl en toon aannemen die acceptabel is binnen je doelgroep. Minimaliseer fouten en clickbait, omdat ze uw ranking zouden belemmeren.

De voordelen vanuit het publiceren van artikelen zijn legio en u moet uzelf strategisch positioneren om te profiteren door de kansen die het biedt.

Direct starten met het plaatsen van artikelen op artikel websites? Bekijk onze mogelijkheden